zondag 27 januari 2008

Award :-)

Ik heb deze mooie award gekregen van Lasize met de opdracht om hem door te geven aan 10 andere blogs die ik graag bezoek. Daar zal ik de komende tijd eens goed voor gaan zitten. An bedankt, ik ben er blij mee.

Butterfly Girl

Collage met een klein beetje goudverf.

Lady Label

Ik vind het steeds lastiger worden om namen te verzinnen voor de ATC's. Lady Label is ook niet echt wat, maar ik kon niks anders bedenken. :-)

Let's tango

Een lief danspaartje. Bewerkt met acrylverf.

Ballerina

Collage en acrylverf. Voordat ik de brad erop heb gezet, heb ik hem eerst gebruikt als stempeltje.

zondag 13 januari 2008

Playing Cards


Mijn eerste APC's. De pimpelmees en het roodborstje heb ik geschilderd in 2006. Ik heb er een scan van gemaakt en ze gebruikt op deze ATC's.
(Het paarse takje van de roodborst is in het echt roodbruin, komt door het scannen)

Little Lady

Een collage met een erg schattig meisje :-)

Sweet Dreams


Ik was met vleugels in de weer geweest voor een 'wings-swap' en dat was zo leuk om te doen, dat ik er nog een paar exta gemaakt heb om gewoon te ruilen.

zondag 30 december 2007

Happy New Year


Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2008.

MOO

Dit zijn 2 MOO cards voor de swap van Zoiy. Ik heb de jongen met de bloem nog een keer gebruikt, één van mijn favoriete plaatjes.

Gothic Arch

Voor Zoiy heb ik deze Gothic Arch gemaakt, het is een grote, de afmetingen weet ik even niet meer. Het is een collage geworden zonder verdere versieringen. Ik vond het erg leuk om hem te maken.

Winter

Ik ben voor het HJ krantje gevraagd om een serie ATC's te maken voor het februari nummer met als thema winter. Dit is er één van.

'Vogelhuisje'

Een 'vogelhuisje' deze keer, gemaakt voor een swap.

donderdag 6 december 2007

Sweet Girl

Weer een 'verplicht plaatje'. Deze keer mocht ik het plaatje kiezen en omdat ik dit zo'n schattig meisje vond, is dit 'm geworden.

woensdag 28 november 2007

Huisje

Weer eens wat anders. Een ATC in de vorm van een huisje. Ik heb van deze een serie van 4 gemaakt, zelfde plaatje, zelfde achtergrondjes, maar steeds net even anders. Leuk om te doen.