woensdag 28 november 2007

Huisje

Weer eens wat anders. Een ATC in de vorm van een huisje. Ik heb van deze een serie van 4 gemaakt, zelfde plaatje, zelfde achtergrondjes, maar steeds net even anders. Leuk om te doen.

maandag 26 november 2007

Mystic

Alweer voor een swap. Dit keer is het thema Mystic. Toen ik dat intypte op Google kwam ik al heel snel zeemeerminnen tegen. Het netje is van een zakje sjalotjes ;-)

zondag 25 november 2007

'Verplicht plaatje'

Bij één van de groepen waar ik lid ben, is er elke maand een zogenaamd 'verplicht plaatje'. Deze keer was dat de dame met de rozen en dit heb ik ervan gemaakt.

Natuurswap


Voor een swap met als thema natuur, heb ik deze aquarelletjes gemaakt. Als voorbeeld heb ik een takje uit de tuin geplukt, er zaten nog maar een paar besjes en blaadjes aan de struik.

zondag 4 november 2007

Inchies





Sinds kort ben ik naast het maken van ATC's ook bezig met Inchies. Heel leuk om te doen. Dit zijn 3 van de series die ik inmiddels heb gemaakt.


Ruil

Even weer een paar ATC's die ik de laatste tijd geruild heb. De eerste is van Zoiy en de tweede ne derde van Ria. Mooi he.

Happiness

Voor deze ATC heb ik een stukje stof gebruikt voor de zijkant en de hartjes.

Enjoy the game

Ik vond dit zo'n leuk plaatje om te gebruiken. Uiteraard heb ik een oude Feyenoord ticket gebruikt voor de achtergrond ;)

Cherry Pie

Van deze serie heb ik er 3 gemaakt. Een meisje met kersen en ik heb er met pailletjes nog wat extra kersen opgemaakt.

Azie swap

Deze ATC's kreeg ik terug van een swap met als thema Azie. Ze zijn van: Riet, Jella en Janny.

vrijdag 5 oktober 2007

I love my cat

Mijn tweede serie met het meisje en de kat. Mocht iemand nog meer foto's van dit meisje tegenkomen, dan hoor ik dat graag.

Party Animal

Op de rommelmarkt kreeg ik laatst van een aardige meneer een zakje oude oormerken gratis bij een andere aankoop. Daar moesten natuurlijk varkens-atc's mee gemaakt worden.

Post

Voor een swap met als thema Post, heb ik deze gemaakt. Heel wat anders dan wat ik normaal doe, maar ik vind dat ze best leuk zijn geworden. De opdracht was om er iets van je 'persoonlijke' post in te verwerken.

Eviva Espana

Voor 'mijn eigen' swap bij de Nederlandstalige Yahoo groep, heb ik deze kaartjes gemaakt.

Me and my cat

Knip, scheur en plakwerk. Een heel schattig meisje met haar kat. Later kwam ik hetzelfde meisje nog een keer tegen, weer met kat en natuurlijk moest ik daar ook meteen een serie mee maken.