vrijdag 5 oktober 2007

I love my cat

Mijn tweede serie met het meisje en de kat. Mocht iemand nog meer foto's van dit meisje tegenkomen, dan hoor ik dat graag.

Party Animal

Op de rommelmarkt kreeg ik laatst van een aardige meneer een zakje oude oormerken gratis bij een andere aankoop. Daar moesten natuurlijk varkens-atc's mee gemaakt worden.

Post

Voor een swap met als thema Post, heb ik deze gemaakt. Heel wat anders dan wat ik normaal doe, maar ik vind dat ze best leuk zijn geworden. De opdracht was om er iets van je 'persoonlijke' post in te verwerken.

Eviva Espana

Voor 'mijn eigen' swap bij de Nederlandstalige Yahoo groep, heb ik deze kaartjes gemaakt.

Me and my cat

Knip, scheur en plakwerk. Een heel schattig meisje met haar kat. Later kwam ik hetzelfde meisje nog een keer tegen, weer met kat en natuurlijk moest ik daar ook meteen een serie mee maken.

zondag 16 september 2007

Geisha



Een oosterse serie. Veel knip en plakwerk en ik heb de dames maar eens vleugeltjes gegeven voor de verandering. Zelf weet ik niet goed wat ik van deze serie vind, ben wel benieuwd hoe jullie erover denken. (De scan is niet erg scherp, dat zijn ze in het echt wel).

Zoiy en Lasize

Dit zijn twee van de ATC's die ik deze week heb geruild. De eerste is van Zoiy en de tweede van Lasize. Ik vind ze beide prachtig en daarom wil ik ze hier even showen.

Aloha!



Deze serie is weer eens voor een swap. Het thema is 'Exotic people of the World' en de opdracht was om er een stukje tekst op te plaatsen met over de cultuur van je gekozen thema. Ik heb voor Hawaii gekozen met een korte beschrijving van de 'lei', de bloemenkrans.

dinsdag 11 september 2007

Sisters

De achtergrondjes en de roosjes heb ik gemaakt met acrylverf. Op de roosjes en de 'zusjes' heb nog een beetje goudverf gedaan om het iets extra's te geven.

dinsdag 4 september 2007

Vintage Lady


Even weer wat tijd gehad voor wat knip en plakwerk en hier het resultaat.

maandag 20 augustus 2007

Mijn eerste ATC van stof


Dit is 'm dan. Mijn eerste stoffen ATC. Ik ben eigenlijk niet zo'n handwerkster, maar door de ATC van Ati, moest ik het gewoon een keertje proberen. Door de kraaltjes is de scan helaas niet zo mooi geworden.

zaterdag 18 augustus 2007

Girls and Flowers

Vandaag deze serie gemaakt. Een collage van nostalgische poezieplaatjes.

ATC van Ati



Deze ATC heb ik van de week geruild met Ati. Ik vind hem prachtig! Zij heeft van mij één van de 'Beautiful day' kaartjes gekregen (nr. 2).

dinsdag 14 augustus 2007

A beautiful day


Weer eens een serie om gewoon te ruilen. Voor de achtergrond heb ik acrylverf gebruikt. De blokjes heb ik gestempeld met een stukje hard plastic van een schaaltje voor vleeswaren.

zaterdag 11 augustus 2007

Yin Yang



Alweer voor een swap. Dit keer met als thema Symbolen. Voor het Yin Yang symbool heb ik een sjabloon gebruikt. Alles is verder met acrylverf geschilderd. Voor de 'wikkel' heb ik een vel papier goud geverfd en daar de tekens en de tekst Yin Yang op geprint.