zondag 16 september 2007

Geisha



Een oosterse serie. Veel knip en plakwerk en ik heb de dames maar eens vleugeltjes gegeven voor de verandering. Zelf weet ik niet goed wat ik van deze serie vind, ben wel benieuwd hoe jullie erover denken. (De scan is niet erg scherp, dat zijn ze in het echt wel).

Zoiy en Lasize

Dit zijn twee van de ATC's die ik deze week heb geruild. De eerste is van Zoiy en de tweede van Lasize. Ik vind ze beide prachtig en daarom wil ik ze hier even showen.

Aloha!



Deze serie is weer eens voor een swap. Het thema is 'Exotic people of the World' en de opdracht was om er een stukje tekst op te plaatsen met over de cultuur van je gekozen thema. Ik heb voor Hawaii gekozen met een korte beschrijving van de 'lei', de bloemenkrans.

dinsdag 11 september 2007

Sisters

De achtergrondjes en de roosjes heb ik gemaakt met acrylverf. Op de roosjes en de 'zusjes' heb nog een beetje goudverf gedaan om het iets extra's te geven.

dinsdag 4 september 2007

Vintage Lady


Even weer wat tijd gehad voor wat knip en plakwerk en hier het resultaat.

maandag 20 augustus 2007

Mijn eerste ATC van stof


Dit is 'm dan. Mijn eerste stoffen ATC. Ik ben eigenlijk niet zo'n handwerkster, maar door de ATC van Ati, moest ik het gewoon een keertje proberen. Door de kraaltjes is de scan helaas niet zo mooi geworden.

zaterdag 18 augustus 2007

Girls and Flowers

Vandaag deze serie gemaakt. Een collage van nostalgische poezieplaatjes.

ATC van Ati



Deze ATC heb ik van de week geruild met Ati. Ik vind hem prachtig! Zij heeft van mij één van de 'Beautiful day' kaartjes gekregen (nr. 2).

dinsdag 14 augustus 2007

A beautiful day


Weer eens een serie om gewoon te ruilen. Voor de achtergrond heb ik acrylverf gebruikt. De blokjes heb ik gestempeld met een stukje hard plastic van een schaaltje voor vleeswaren.

zaterdag 11 augustus 2007

Yin Yang



Alweer voor een swap. Dit keer met als thema Symbolen. Voor het Yin Yang symbool heb ik een sjabloon gebruikt. Alles is verder met acrylverf geschilderd. Voor de 'wikkel' heb ik een vel papier goud geverfd en daar de tekens en de tekst Yin Yang op geprint.

woensdag 8 augustus 2007

Zonnebloemen

Ik ben lid bij een paar 'atc-groepen' en bij één daarvan heb ik zelf een swap georganiseerd met als thema zonnebloemen. Daarvoor heb ik deze ATC's getekend. De swap loopt nog, maar als hij is afgelopen, zal ik een paar inzendingen plaatsen. Er zijn inmiddels 22 deelnemers.

vrijdag 3 augustus 2007

Tulips from Holland

Een tijdje geleden kwam ik een oproep tegen om ATC's in te sturen voor een expositie in Belgie met als thema 'Travel around the World'. Na de expositie worden de kaartjes verdeeld als bij een swap. De vraag was om kaartjes te maken die iets met je land te maken hebben, vandaar 'Tulips from Holland'. Het zijn acrylverf schilderijtjes, afgewerkt met glanzende vernis.

Azie-swap Japan

Voor een swap met als thema Azie heb ik deze kaartjes gemaakt. Voor de achtergrond heb ik een vel papier goud geverfd (acryl) met hier en daar een rood accent en er daarna Japanse tekens op geprint. Verder heb ik een kaart van Japan gebruikt en plaatjes van Japanse schilderijen. Als laatste heb ik er een messing ringetje op vastgezet met daaraan een rood koordje.

woensdag 1 augustus 2007

Polleke Piekhaar


Even kijken of het lukt met de afbeeldingen. Dit kaartje is er één uit een serie van 6, die ik Polleke Piekhaar genoemd heb. Van elke serie die ik maak, bewaar ik er één voor mezelf en dat is deze.

Mijn eigen weblog

Vandaag is het er eindelijk van gekomen, mijn eigen weblog. De komende tijd zal ik uitzoeken hoe het allemaal werkt en proberen er iets moois van te maken.