Vooe een kunstenaarsswap heb ik deze gemaakt. Het is een serie van 3, maar ik plaats er hier maar één. De andere staan wel op mijn Flickr. Het is een langlopende swap, met elke maand een andere kunstenaar. Deze maand was het dus Chagall. Het hartje is eigenlijk rood glimmend, maar dat heeft mijn scanner niet opgepakt. zondag 3 februari 2008
Chagall
Vooe een kunstenaarsswap heb ik deze gemaakt. Het is een serie van 3, maar ik plaats er hier maar één. De andere staan wel op mijn Flickr. Het is een langlopende swap, met elke maand een andere kunstenaar. Deze maand was het dus Chagall. Het hartje is eigenlijk rood glimmend, maar dat heeft mijn scanner niet opgepakt. zondag 27 januari 2008
Award :-)
Lady Label
zondag 13 januari 2008
Playing Cards
Sweet Dreams
zondag 30 december 2007
MOO
Gothic Arch
Winter
donderdag 6 december 2007
Sweet Girl
Abonneren op:
Posts (Atom)












