zondag 4 november 2007

Ruil

Even weer een paar ATC's die ik de laatste tijd geruild heb. De eerste is van Zoiy en de tweede ne derde van Ria. Mooi he.

Happiness

Voor deze ATC heb ik een stukje stof gebruikt voor de zijkant en de hartjes.

Enjoy the game

Ik vond dit zo'n leuk plaatje om te gebruiken. Uiteraard heb ik een oude Feyenoord ticket gebruikt voor de achtergrond ;)

Cherry Pie

Van deze serie heb ik er 3 gemaakt. Een meisje met kersen en ik heb er met pailletjes nog wat extra kersen opgemaakt.

Azie swap

Deze ATC's kreeg ik terug van een swap met als thema Azie. Ze zijn van: Riet, Jella en Janny.

vrijdag 5 oktober 2007

I love my cat

Mijn tweede serie met het meisje en de kat. Mocht iemand nog meer foto's van dit meisje tegenkomen, dan hoor ik dat graag.

Party Animal

Op de rommelmarkt kreeg ik laatst van een aardige meneer een zakje oude oormerken gratis bij een andere aankoop. Daar moesten natuurlijk varkens-atc's mee gemaakt worden.

Post

Voor een swap met als thema Post, heb ik deze gemaakt. Heel wat anders dan wat ik normaal doe, maar ik vind dat ze best leuk zijn geworden. De opdracht was om er iets van je 'persoonlijke' post in te verwerken.

Eviva Espana

Voor 'mijn eigen' swap bij de Nederlandstalige Yahoo groep, heb ik deze kaartjes gemaakt.

Me and my cat

Knip, scheur en plakwerk. Een heel schattig meisje met haar kat. Later kwam ik hetzelfde meisje nog een keer tegen, weer met kat en natuurlijk moest ik daar ook meteen een serie mee maken.

zondag 16 september 2007

Geisha



Een oosterse serie. Veel knip en plakwerk en ik heb de dames maar eens vleugeltjes gegeven voor de verandering. Zelf weet ik niet goed wat ik van deze serie vind, ben wel benieuwd hoe jullie erover denken. (De scan is niet erg scherp, dat zijn ze in het echt wel).

Zoiy en Lasize

Dit zijn twee van de ATC's die ik deze week heb geruild. De eerste is van Zoiy en de tweede van Lasize. Ik vind ze beide prachtig en daarom wil ik ze hier even showen.

Aloha!



Deze serie is weer eens voor een swap. Het thema is 'Exotic people of the World' en de opdracht was om er een stukje tekst op te plaatsen met over de cultuur van je gekozen thema. Ik heb voor Hawaii gekozen met een korte beschrijving van de 'lei', de bloemenkrans.

dinsdag 11 september 2007

Sisters

De achtergrondjes en de roosjes heb ik gemaakt met acrylverf. Op de roosjes en de 'zusjes' heb nog een beetje goudverf gedaan om het iets extra's te geven.

dinsdag 4 september 2007

Vintage Lady


Even weer wat tijd gehad voor wat knip en plakwerk en hier het resultaat.